Structuur... - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu Structuur... - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu

Structuur...

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Pim

09 Augustus 2015 | Nederland, Valkenswaard

Ben nu de voorgenomen structuur al weer kwijt. Inzicht van de dag: zonder gps ontmoet je de leukste mensen!

  • 10 Augustus 2015 - 07:22

    Kees:

    'Chaos is onbegrepen structuur' zei je wel eens eerder. Dus dat komt wel goed met die structuur :). Heel veel plezier en inzichten toegewenst!

  • 10 Augustus 2015 - 09:04

    Martin:

    Geen GPS....nostalgie!

    Toen vakanties nog begonnen met de reis...de 2e handsauto, jijzelf, je (in veel gevallen ex) vrouw en een kaart!

  • 10 Augustus 2015 - 09:38

    Lidao:

    Het lijkt me ook al een kick om Nederland uit te rijden, richting Antwerpen volgens mij? Ik ga nog eens goed naar de route kijken. Misschien onderweg een paar van die heerlijke Belgische garnalenkroketjes met gebakken peterselie? Je weet niet waar je nog tegenaan fietst...ingreep van hogeraf geen GPS..de eerste beproeving.x

  • 10 Augustus 2015 - 10:09

    Saskia:

    Zonder je GPS heb je wel heel veel kilometers gemaakt en goede kaarten bij de hand.
    Vandaag echt in het buitenland....goede fietsdag gewenst van Ton en mij.x

  • 10 Augustus 2015 - 10:54

    Rob En Marjolein Sikkes:



    Wat ben je toch een kanjer! Respect om deze reis te maken, we zullen je met plezier volgen.

  • 10 Augustus 2015 - 11:09

    Hop:

    Geen GPS ?; wellicht een baanverstoring van de satelliet die kan optreden door excentrische zwaartekracht en/of de zwaartekracht van andere planeten, atmosferische weerstand, zonnewinddruk, magnetische krachten en variërende zwaartekracht door getij en getijdekrachten op de aarde zelf.
    Kan ook zijn dat de gebruiker van het GPS device zelf een foutieve invoer en/of handeling heeft verricht.

  • 10 Augustus 2015 - 11:31

    Hanne:

    Hop; ik ben bang dat ik iets verkeerds heb gedaan ;-)). Dus eerst is het de ex met de kaart, zie opmerking Martin en nu is het de vrouw die zich heeft bemoeid met de GPS ;-((.
    Maar ik heb alle vertrouwen in P; en vanaf Maastricht kan hij de route naslaan in het boekje 'langs oude wegen'. En deze keer heeft hij het boekje meegenomen ;-)).

    Zet hem op dutchbiker, xxx

  • 10 Augustus 2015 - 12:40

    Yvonne:

    Hierbij een berichtje van de ex ( van de kaart, kan me er niets van herinneren haha!)
    Komt wel goed Pim, jij weet altijd overal een oplossing voor. X

  • 10 Augustus 2015 - 13:36

    Hanne:

    En Yvonne, anders gaan we hem toch helpen, hihi. Er zit een hele goede navigatie in de BMW ;-))

  • 10 Augustus 2015 - 20:04

    Yvonne:

    Ik zie het al voor me Hanne

  • 11 Augustus 2015 - 13:44

    Ron:

    Hoi Topper, Beste Pim,

    Vorige week zonder navigatie maar met een Falk autokaart Nederland (nog steeds te koop!)
    met mijn broer die over was uit Australië het prachtige Kinderdijk gevonden.
    Ik schat in dat jij de eindbestemming haalt, no doubt. Pas wel op voor vreemde Belgische verkeersborden...en wanneer je trek hebt in een frietje, een bord met frituurmuseum is gewoon
    een snackbar!
    Geniet van deze super uitdaging en houd moed, tel hierbij de overige zes deugden op en het
    komt goed.

    Groet, De Knot


  • 11 Augustus 2015 - 16:25

    Simone:

    Hoi Pim,

    Je tocht is begonnen:), heel veel succes en veilige kilometers gewenst.

    Groetjes Simone

  • 11 Augustus 2015 - 17:14

    Ewoud:

    Geen Pim Service! Fiets over zijpaden, omwegen en dwaalsporen. Jacobus is al aan het werk voor je!

    Groot respect man! Ik volg je op de pedaal.

    Big hug!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pim

Al 10 jaar staat de fietstocht naar Santiago de Compostella op mijn bucketlist. Nu gaat het er van komen! Tussen 8 augustus en 18 september 2015 fiets ik de 2850 km van Haarlem naar Santiago de Compostella in Spanje.

Actief sinds 04 Aug. 2015
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 14082

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2015 - 18 September 2015

Camino

Landen bezocht: