Rustdag! - Reisverslag uit La Souterraine, Frankrijk van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu Rustdag! - Reisverslag uit La Souterraine, Frankrijk van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu

Rustdag!

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Pim

26 Augustus 2015 | Frankrijk, La Souterraine

Na een dag regen en een dag stevige wind, dinsdag een fijne fietsdag. De helft van de etappe van La Chatre naar Saint Leonard. Dinsdag dus 75 kilometer. Prachtig landschap, wel stevige heuvels, maar zeer afwisselend. Weer goed, licht bewolkt en een klein beetje wind. Was top. Geen pelegrino's gezien, wel veel duidingen. In Cluis een duidelijke, nog 1600 km te gaan. Zou Caminofrans graag geloven, maar gaat nier lukken met 2400 kilometers. Misschien als je vanuit Amstrdam eest een flink stuk de TGV neemt

• 26 Augustus 2015 - 18:05

Myra:

Ik denk dat caminofrans nog een x de pelgrimstocht moet maken, als hij het nodig vindt om anderen de les te lezen/ cq af te z.... :-p..

Ik hoop dat je al een slaapmatje gevonden hebt en als ik naar het weer kijk dan fiets je een zeer warm klimaat tegemoed dus maak je borst maar nat ..

Fijne avond x

• 26 Augustus 2015 - 18:20

Erik:

Ha Pim,

Goed weer iets van je te ... lezen. De dip is blijkbaar weer weggefietst.
    Over de kilometers is het duidelijk dat anderen er een ander vertrekpunt op na houden en, bovendien, er zijn meer wegen die naar Santiago leiden.

Hou je taai, groet,

Erik

• 26 Augustus 2015 - 20:08

Niels:

Lekker hoor je dagje rust is ook heel belangrijk om weer verder te trappen straks. We zijn echt heel trots op je dat je het zo goed volhoud!! Maar hadden eerlijk gezegd ook niet anders verwacht.. pak lekker je momentjes en geniet ook van de kleine dingen.. trapse topper dikke knuffel van ons

• 26 Augustus 2015 - 20:15

Sas.:

Recht zo die gaat Pim.
    Lullen laten.

Sas x

Pim

Al 10 jaar staat de fietstocht naar Santiago de Compostella op mijn bucketlist. Nu gaat het er van komen! Tussen 8 augustus en 18 september 2015 fiets ik de 2850 km van Haarlem naar Santiago de Compostella in Spanje.

Actief sinds 04 Aug. 2015