Tom Moulin! - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu Tom Moulin! - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu

Tom Moulin!

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Pim

09 September 2015 | Spanje, Belorado

Tja, Tom is me een dagje voor...., leeft enorm hier de Vuelta. Als ze merken dat je uit Nederland komt, Tom Moulin, super! Wel bijzonder. Direct dus even naar sport kijken, ik ben morgen in Burgos. Schijnt mooie stad te zijn. Vandaag van Logrono naar Belorado, een bergdorp op 765 meter, kleine 60 km van Burgios. Vandaag wel wat heuveltjes, maar ook veel vlak. Lekker doorgereden, opnieuw waren benen en weer goed! 90 km op de teller. Niet te geloven, weer laatste beschikbare kamer in hotel. Kwamen nog 2 pelegrino's een minuut later als mij binnen, helaas. Ik krijg hulp van buitenaf, zeker!
En, mijn Duitse vrienden zitten in hetzelfde hotel. Sinds JSPdP komen we elkaar tegen. En besluiten met: wir sehen uns! En zo gaat het. Grappig. Landschap is totaal anders als 175 km. Het is nu leeg, kaal en ruig. Ook mooi! Met, hele lange en rechte wegen. Laatste stuk naar Belorado 11 kilometer kaarsrecht en nagenoeg vlak. Mijn benen malen niet meer om klimmetjes, wel bijzonder te ervaren hoe je lichaam zich aanpast aan omstandigheden. En dat op mijn leeftijd...

  • 09 September 2015 - 20:38

    Ed:

    Top Pim,

    Ga zo door vindt je berichten leuk om te lezen

  • 09 September 2015 - 20:50

    Marjolein Sikkes:

    Lieve Pim,
    Nog een keer, respect! Wat een km-vreter ben je, ongelofelijk. Wat een prachtige avonturen maak je mee, nog even door peddelen, zet hem op! Lieve groet Rob en Marjolein

  • 09 September 2015 - 21:54

    Myra:

    Wat een geluk dat de laatste kamer voor jou was... Erg druk dus daar onder de camino vrienden!
    En weer een hele sprong voorwaarts gemaakt en bekenden tegen gekomen..Duitse fietser dus? Ik denk dat een groot deel in Frankrijk een heel stuk eenzamer en op jezelf fietsen is geweest - zeker toen je vier dagen geen wifi had - en nu meer het gevoel van de bewoonde wereld omdat vele met jou zijn ..kom je nog steeds die hordes wandelende pelgrims tegen? En morgen Burgos verkennen, na je volgende rit?

    Als je straks terug bent ga je dat fietsen nog missen want je benen zijn er dus helemaal op ingesteld :-) you rock..king of the road -ijzere zelfdiscipline- iron man..slaap lekker zo x

  • 09 September 2015 - 22:04

    Carlac:

    Mooi daar, geniet van de omgeving en van je geweldige prestatie!

  • 09 September 2015 - 22:41

    Ewoud:

    Mooie verhalen Pim! Twee topfietsers in Spanje dezer dagen..

  • 10 September 2015 - 05:37

    Hop:

    Tom tijdrit in de vuelta gewonnen!
    Jouw tijdrit is een stukkie langer en je hebt gelukkig ook de tIjd om de omgeving goed in je op te nemen. Fietspetje af hoor....!

  • 10 September 2015 - 10:50

    Lidao:

    Hele lange wegen nu, leeg, kaal, vlak. Als ik op de kaart kijk komen er nog mooie klimmetjes aan, prachtig stukje Spanje denk ik. Ben benieuwd hoe het in je koppie gaat, een nieuwe rust gevonden misschien ? nu je met een eindbestemming bezig bent, in al die weken valt er veel te denken en te ervaren. Liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pim

Al 10 jaar staat de fietstocht naar Santiago de Compostella op mijn bucketlist. Nu gaat het er van komen! Tussen 8 augustus en 18 september 2015 fiets ik de 2850 km van Haarlem naar Santiago de Compostella in Spanje.

Actief sinds 04 Aug. 2015
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 14144

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2015 - 18 September 2015

Camino

Landen bezocht: