Kogel - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu Kogel - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu

Kogel

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Pim

15 September 2015 | Spanje, Villafranca del Bierzo

De kogel is door de kerk. Unaniem besluit, we gaan morgen fietsen. Wind en regen, 1350 meter naar Cebreiro, we gaan het doen! Andere opties voelen niet goed. En het is maar water.....
Tot later. Pim

• 15 September 2015 - 21:41

Ton En Sas.:

We hopen dat de weergoden een beetje compassie met jullie zullen hebben, goede tocht...

Liefs Ton en Sas.

• 15 September 2015 - 21:45

Hanne:

Hoorde iets moois vandaag: op weg naar het licht, je neemt altijd je schaduw mee!

• 15 September 2015 - 21:51

Myra:

haha had ik het even mis..maar kan me ook wel voorstellen dat je in je stramien door wilt blijven trappen..dus bikkel power 2U voor morgen en een goede nachtrust.. nu je weet waar je het beste gevoel bij hebt in je voornemen lfs Myra

• 15 September 2015 - 23:04

Erik:

Vliegtuigen stijgen het best op met wind tegen....

• 16 September 2015 - 01:00

Cynt:

Jullie kunnen het!!!!
    Makkelijk roepen hoor vanuit mijn lekker warme bedje. Zal aan je denken.
    Hanne alvast een goede vlucht gewenst!!! Wat heerlijk om je mannetje te kunnen vasthouden na zo prachtige tocht.
    Xxxxx

• 16 September 2015 - 08:16

Lidao:

Pim, als ik als kind door de regen moest zei mijn moeder steevast: kind, het meeste valt er naast....en zo gaat het vaak, letterlijk en figuurlijk. Fiets ze, die laatste zware kilometers! Ik hoop op weinig regen.

• 16 September 2015 - 08:17

Lidao:

En je zal zien, als Hanne er vrijdag is klaart het helemaal op, hele weekend vast prAchtig mooi weer!

• 16 September 2015 - 08:19

Yvonne:

Nog ff bikkelen Pim, maar als je dan vanavond aan de cerveza en de pinxtos zit, mag je trots op jezelf zijn! X

• 16 September 2015 - 08:54

Martin:

Toppertjes! succes vandaag!

• 16 September 2015 - 09:01

Joost Verm.:

Het zijn dus echt de laatste zware lootjes. succes.

• 16 September 2015 - 12:08

Niels:

Tjaa had niet anders verwacht.. Zet em op pim!!