Santiago de Compostela - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu Santiago de Compostela - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu

Santiago de Compostela

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Pim

18 September 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Missie volbracht! Na exact 2740 km, exclusief omfietsen aangekomen in Santiago! Heerlijk om daar aan te komen, heerlijk dat het klaar is ook. 39 fietsdagen, 6 weken onderweg, heuvels, bergen, wind en regen. Hitte en nog meer heuvels... Zo fijn dat het dan goed is, klaar is en alles zonder schade en in goede gezondheid! Voel me super, goed, sterk en gezond. Zo fijn.
Nu, samen met Hanne, nog genieten van Santiago en zondag in Finisterre afscheid nemen van Jazz. Haar als was 6 weken bij me in de fietstas. Zondag geven we haar terug aan de natuur en laten we haar definitief los. Prachtig toch !?
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de steun, lieve reacties op de blog en de vele appjes!!! Heeft me goed gedaan en geholpen.
Mijn Camino stond in het teken van het afscheid nemen van mijn moeder bij Cruz de Ferro, afscheid nemen van Jazz en het eren van mijn broertje (eigenlijk mijn grote broer) Martin. Ik wil jullie nogmaals vragen mijn Camino te sponseren door een gift uit het hart aan KiKa (zie mijn eerste blog). Dank daar voor en nogmaals dank voor alle lieve en inspirerende berichten. Ook Caminofrans dank, je hebt me enorm geholpen bij het reduceren van mijn ego.
Zondagavond meer na het afscheid van Jazz.
Mooie avond, Pim

• 18 September 2015 - 23:48

Ron:

Ja...gefeliciteerd...missie geslaagd, je hebt het gedaan Pim! en wat super dat we op je bagagedrager mee
    mochten reizen, echt genoten van je mooie woorden, mooie verhalen.

Mooi weekend met Hanne en voor zondag sterkte, een mooie afsluiting.

Hartelijke groet, Ron (De Knot)

• 18 September 2015 - 23:49

Myra:

Mooi Pim...fijne dagen samen en ik hoop dat zondag het zonnetje boven de zee schijnt :-) xxx

• 19 September 2015 - 00:27

e inzichten
    afgezien
    e belevenissen
    gevoeld

bedankt dat je ook dit weer hebt willen delen

• 19 September 2015 - 00:30

Erik:

En nu met Jazz en Hanne vamos a Finistere, letterlijk het einde van de oude wereld en wie weet, het begin van weer heel veel moois.

Respect!

Hoop je snel weer te zien en te spreken.

Dank en hartelijke groet,

Erik

• 19 September 2015 - 01:14

Cynt:

Weer compleet!!!!

• 19 September 2015 - 07:53

Chantal:

Hoi Pim,

Gefeliciteerd met het afronden van je mooi fietstocht.
    Je hebt veel gezien, gevoeld en beleefd!
    Een geweldig herinnering om mee te nemen en mooie verhalen over te vertellen.
    Geniet en voor zondag wens ik je een mooi moment met jazz.

Liefs Chantal

• 19 September 2015 - 08:06

Robert Jan Van Hoogstraten :

Wow!

• 19 September 2015 - 08:26

Joost Verm :

Pim geweldig man Gefeliciteerd. De intentie waar waarvoor en wie wi je het allemaal gedaan hebt. Top. Nu nog even lekker genieten met Hanne. Liefs joost

• 19 September 2015 - 08:52

Lidao:

Geweldig dat je zonder kleerscheuren en met mooie ervaringen op het eindpunt aangekomen bent, heerlijk samen met Hanne het weekend in, Jazz eren, klein cirkeltje in het leven weer rond. Weer verder in de grote cirkel straks, ook interessant! Liefs en een fijne dag met mooi weer.x

• 19 September 2015 - 09:10

Hop:

MAGNIFICO!!!
    Hoop je snel weer te zien en zeker ook je stem weer te horen. Zes weken gemist.
    Kus voor jullie en Jazz.

• 19 September 2015 - 09:21

Carla:

Een geweldige prestatie! En wat een doorzetter ben je. Iets om je hele leven vol trots en voldoening op terug te kijken. Na het overwinnen van de bergen zullen in de toekomst weinig hobbels zijn die je niet kan nemen.
    Geniet samen met Hanne.

• 19 September 2015 - 09:37

Jellies:

Super!!!! Respect Pim

• 19 September 2015 - 09:58

Ellie:

Gefeliciteerd Pim! Na veel inspanning, ontroering maar ook met plezier je doel bereikt. Gedaan wat je graag wilde doen. Dat moet straks ongelooflijk veel rust en kracht geven. Wat je schrijft over Jazz ontroert me. Mooie dagen met Hanne! Wat heerlijk elkaar weer te zien.

• 19 September 2015 - 10:02

Martin:

Geweldig! Wat een mooie prestatie en reis! Veel plezier de laatste dagen.

• 19 September 2015 - 10:16

Myrna En Tom:

Super gedaan Pim, prachtige tocht en mooie verhalen
    We wensen jou en Hanne hele gezellige dagen daar en tot gauw!

• 19 September 2015 - 11:00

Carla S.:

Trots op je Pim, fantastische prestatie! Hier zul je nog lang genietend op terugkijken. Chapeau! :-)

Zondag wordt vast en zeker ook bijzonder. Je K9 meisje heeft je toch maar mooi gezelschap gehouden de afgelopen 6 weken.

Geniet lekker samen met Hanna, jullie hebben het verdiend.

Knuffels van Car XXXX

• 19 September 2015 - 11:00

Kempes:

Super gedaan! Trots om zo'n vriend te hebben! Fijne ontspannen dagen met Hanne! Volgens mij snak je straks weer naar muziek! De Tuppers zullen je daarbij graag vergezellen! X Tillemans & Kempes

• 19 September 2015 - 11:39

Ewoud:

Fantastisch Pim!! Gefeliciteerd met deze prestatie. Heb genoten van je verslagen en meegeleefd met je dalen en pieken. Hoop je snel weer te zien en je verhalen te horen! Wens je prachtige momenten op deze plek toe. Mooi om daar je moeder, broer en Jazz te eren.
    Big hug

• 19 September 2015 - 19:17

Simone:

Hi Pim
    Van harte gefeliciteerd met het behalen van Santigo!!
    Wat een geweldige prestatie van jou! En fijn te horen dat je je na die zes bijzondere weken je zo top voelt! Nu tijd voor het genieten met Hanne...welkom terug. ....bijna dan he tot snel toppertje!! X

• 19 September 2015 - 20:40

Ron Tode:

Geweldig Pim, je hebt ons meegenomen met een groots verhaal, jouw verhaal, een geweldige reis. Dank. Jenny, Ruby Ellen en Ron

• 19 September 2015 - 21:00

Rebecca:

Santiago in da pocket! Wat een prestatie. Gefeliciteerd.

• 20 September 2015 - 09:16

Ed:

Hi Pim,

Top prestatie en voor vandaag nog een mooie dag toegewenst.

We spreken elkaar asap.

• 20 September 2015 - 10:31

Mattijs:

Ha Pim,

Van harte! goed gedaan! Ik wens je een mooie dag vandaag.

• 20 September 2015 - 10:58

Saskia :

Respect Pim, we hadden je al hoog zitten ( vooral Marjon

• 20 September 2015 - 11:27

Ton En Sas.:

He Pim, geweldige prestatie heb je geleverd, Hanne heeft je op het grote plein in Santiago weer in de armen kunnen sluiten, vandaag afscheid van jullie lieve Jazz.
    Dit jaar, met alles wat er is gebeurt, zal je nooit meer vergeten en koesteren als iets moois.
    Je ziet er afgeslankt, bruin en strak in het vel uit Pim, je ogen stralen.
    Mooie dag vandaag voor jullie en blaas een kus van ons mee in de wind voor Jazz.
    Tot spoedig.......Liefs Ton en Sas

• 20 September 2015 - 17:32

Ton En Rely Van Der Does:

Hoi Pim en Hanne,

Pim gefeliciteerd met de finish. Ben nog steeds jaloers op je prestatie. Geniet er nog samen van en tot spoedig!

Ton en Rely

• 21 September 2015 - 08:40