Afsluiten.... - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu Afsluiten.... - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu

Afsluiten....

Blijf op de hoogte en volg Pim

20 September 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Het zit er op!
Zaterdag fiets ingeleverd bij Hotel de Mexico voor transport naar Nederland. Ben nu een 'pelgrim sans bagage'. Rugzak half voor mee naar NL. Om 12:00 naar de pelgrimsmis in de Cathedraal van Santiago. Overigens op vrijdag nog wel Saint Santiago aangeraakt, moet gewoon! De mis was mooi! S'avonds uit eten met Jami & Amy ( friends for life!) en besloten de kust excursie te doen. Taxi of bus duur en niet handig. Was een goede beslissing! Hele mooie Tour. Hoogtepunt was uiteraard Finisterre (Fisterre in Galicia). We hebben Jazz uitgestrooid op de mooiste plek die daarvoor is. Was niet emotioneel, maar gewoon prachtig en mooi. Laatste kus en haar als waaide met de wind naar de oceaan. Prachtig!!!!!!!
Vanavond afscheid genomen van Jami & Amy. We Will meet again!!!! Super fijne mensen.
Morgen via Madrid naar Schiphol. Het is klaar.
Kijk met grote dankbaarheid, plezier en ontroering terug op de laatste 6 weken. Wat een avontuur ! Dank jullie wel allemaal voor de steun en prachtige reacties. Ik hoop dat jullie hebben genoten van het meerijden op de bagagedrager....
Het gewone leven gaat weer beginnen. Toch zal ik verde gaan als een "ander mens". De Camino doet iets met je, onomkeerbaar, bijzonder en iets dat ik iedereen zou gunnen. Onvergetelijke ervaring...., fijn dat jullie er bij waren!!
Dankbaar, geraakt en in liefde, Pim XXX

• 21 September 2015 - 00:06

Myra:

Goede reis terug..dit draag je voortaan diep in je hart bij je.. en hoezo "het gewone leven" gaat weer beginnen haha...ook in het dagelijkse leven vinden er mooie en bijzondere /magische momenten plaats zomaar... dus iets wat opgemerkt en opgewekt is in jezelf zal zich heus wel blijven door werken :-)

Mooi die nieuwe vriendschap voor het leven en samen ook je laatste missie gedeeld en beleefd te hebben... en vrijheid en rust voor Jazz ...missie completed en tegelijkertijd to be continued.. dat wat je nu tegemoed treden zal ; een nieuw wordt vervolgd..on YOUR way (home xxx

• 21 September 2015 - 04:55

Kees:

Prachtig Pim, veel respect voor je prestatie. En erg mooi dat het je ook zoveel heeft gegeven. Goede reis terug!

• 21 September 2015 - 06:58

Erik:

Hallo Pim,

Gefeliciteerd, mooie afronding van deze trip.

Pelgrim blijf je de rest van je leven, met heel veel nieuwe bagage.

Blijf nieuwsgierig en wie weet waar dit al dan niet met de fiets je nog brengt.
    Goede thuisreis voor Hanne en jou,

We zien je snel,

Erik

• 21 September 2015 - 07:29

Jan:

Wat een prestatie, bijzondere momenten en sportieve belevenis. Nu weer genieten van files en Appie Heijn, maar zoals je zegt dit blijft altijd bij je!

• 21 September 2015 - 11:09

Martin:

Prachtige avontuur, genoten van je belevenissen vanaf de bagagedrager!

• 21 September 2015 - 11:29

Dianne :

Een diepe buiging Pim, je hebt wat moois neergezet.
    Dank voor je verhalen over de wederwaardigheden van de reis, ik heb ze met veel plezier gelezen. Succes met de terugkomst in 'het normale leven', misschien wel een volgende grote uitdaging!
    Een goede reis terug en hartelijke groeten!

• 21 September 2015 - 13:17

Marjon:

Heb erg genoten van je reis op de bagagedrager en blij voor je dat het erop zit. Goeie terugreis en tot gauw. Liefs Marjon

• 21 September 2015 - 17:44

Simone :

Hi Pim!
    You did it!!! Mission completed!
    Een onvergetelijke tocht in alle opzichten!
    Zie je snel xxx

• 21 September 2015 - 18:37

Hop:

Felicidades!!!
    Yo espero que tu regresa seguro a casa.
    Abrazos y besos para ti y tu mujer
    Tu amigo

• 21 September 2015 - 18:45

Lidao:

Lieve Pim en Hanne, welkom thuis, er is nu een leven voor en een leven na Santiago. Xlida

• 21 September 2015 - 19:55

Ton En Sas.:

Bedankt Pim voor de fijne reis die we met jou hebben meegelift achter op je fiets, je verhalen maakte ons elke dag weer nieuwsgierig naar het volgende, het afzien, de ontroerende momenten die je met ons deelde, de donder en bliksem en wat al niet meer en nu als laatste het afscheid dat je samen met Hanne nam van Jazz, fijn dat jullie dat met ons wilde delen.
    Nu ondertussen weer thuis met z'n 2tjes.

Tot spoedig....liefs Ton en Sas.

• 24 September 2015 - 21:10

Myrna:

Op de valreep... tjonge.. goed hoor hee! welkom thuis met een diepe buiging...