Offday - Reisverslag uit Montrond, Frankrijk van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu Offday - Reisverslag uit Montrond, Frankrijk van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu

Offday

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Pim

23 Augustus 2015 | Frankrijk, Montrond

En ja hoor, je weet dat 'ie komt. De "offday". Vandaag dus. Hoewel lekker geslapen en een heerlijk ontbijtje, was niet lekker vandaag. Weer is omgeslagen, graad of 20 en de hele dag regen. Had ook "pap in de benen" en dat betekent dat je constant aan het malen bent. Landschap ook niet echt bijzonder, boerengebied, beetje noord Franfrijk. Bourgogne is over. Opvallend veel roofvogels gezien vandaag. En vogels die in nooit eerder zag. Nu moet ik ook opbiechten dat ik na jaren van ontkenning nu met bril op fiets. Kan dus ook dat ik het een en ander hebt gemist in de waarneming

  • 23 Augustus 2015 - 17:12

    Erik:

    Hallo Pim, de dag waarvan je wist dat hij zou komen is er nu! Maak er een mooi herstelmoment van. Als dit de eerste jour sans is dan valt dat reuze mee; het zegt mij dat de conditie prima in orde is.
    Doorzetten kan morgen weer. Een tip van een Amsterdamse filosoof cq aardbolbekleder voor dit soort situaties is: adem uit, adem uit, adem uit dan ga je vanzelf weer inademen

  • 23 Augustus 2015 - 17:57

    Linda:

    Hey lieverd,

    Heb weer achter elkaar je verslagjes van de afgelopen week gelezen, wederom met bewondering, jaloezie en trots!

    De zomer lijkt hier de komende week even ver te zoeken te zijn, hopelijk blijft het voor jou zo lang mogelijk aangenaam qua temperatuur.

    Vrijdag met lieve tante Hanne naar openluchtbios bij Kasteel Keukenhof, verheug ik me op, we zullen op je proosten!

    Veel liefs, nichtje
    xxx

  • 23 Augustus 2015 - 19:34

    Myra:

    Ha Pim,

    Ik had vandaag ook een off-day en geen kracht in de benen (begon gisteren al) hakte er zomaar in, dat is nog frustrerender dat ik het weer niet voelde aankomen! Jij ook niet, waarschijnlijk, maar kijk wat je allemaal al hebt neergezet! Nu een regendag en geen prachtige landschappen en dan gaan de benen niet als vanzelf en jezelf ergens doorheen trekken heb je al gedaan dus als je merkt dat je gaat malen is je energie waarschijnlijk even op ratsoen... jezelf a break en wat anders gunnen om je weer op te kunnen laden zou fijn zijn.. heb je een goed plekje gevonden om te overnachten? Regent het morgen ook? Misschien een leuk dorpje of iets wat je tegenkomt en je opeens aanspreekt wat je kan verkennen om je zinnen te verzetten?

    Lijkt wel weer een soort van symbolisch, gisteren je eerste lekke band, vandaag voor het eerst slap in de benen... wat was nou de tekst van dat verkeersbod wat je had gezien?

    Soms is stilstaan al een hele vooruitgang :-p kwam zomaar in me op,

    lfs Myra



  • 23 Augustus 2015 - 19:40

    Myra:

    ps

    en al die roofvogels boven je hoofd en een die je niet kende...zolang het maar geen gieren zijn! Flauw..even pesten :-) gewoon lekker vroeg je tentje inkruipen en de boel de boel laten zijn.

    Morgen is er weer een nieuwe dag x

  • 23 Augustus 2015 - 19:40

    Myra:

    ps

    en al die roofvogels boven je hoofd en een die je niet kende...zolang het maar geen gieren zijn! Flauw..even pesten :-) gewoon lekker vroeg je tentje inkruipen en de boel de boel laten zijn.

    Morgen is er weer een nieuwe dag x

  • 23 Augustus 2015 - 19:57

    Kees:

    Hey Pim, je gaat lekker hoor. Nu pas een offday valt toch reuze mee. Ik moet je bekennen dat het lek rijden en de bril me bij tal van associaties en wat goedkope woordgrappen brengt. Laat ik het nu maar houden bij een Cruijffiaanse wijsheid: je gaat het pas zien als je het doorhebt :). Zet hem op met de steun van vele volgers!

  • 23 Augustus 2015 - 20:11

    Martin:

    Hey Pim, Geniet van je off-day, want morgen is weer de zoveelste on-day!

  • 24 Augustus 2015 - 15:10

    Joost:

    Hoi Pim heb je gevonden eindelijk. Ik heb wel veel bewondering voor je hoor man Top. Ik doe je het niet na. Gr Joost

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pim

Al 10 jaar staat de fietstocht naar Santiago de Compostella op mijn bucketlist. Nu gaat het er van komen! Tussen 8 augustus en 18 september 2015 fiets ik de 2850 km van Haarlem naar Santiago de Compostella in Spanje.

Actief sinds 04 Aug. 2015
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 14175

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2015 - 18 September 2015

Camino

Landen bezocht: