Nabrander - Reisverslag uit Auxerre, Frankrijk van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu Nabrander - Reisverslag uit Auxerre, Frankrijk van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu

Nabrander

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Pim

19 Augustus 2015 | Frankrijk, Auxerre

Gaat van alles mis in mijn verhaal en zo hoort het ook! Over die heuvels waar die heerlijke wijnstokken staan, 6 maal een stevige klim van 8% dus vanochtend. Wijn uit de Bourgogne zal voor altijd anders smaken. Door focus vergat ik de essentie. Moet dat aks Rijnlander natuurlijk weten, gedraag me nu als een Angelsaks. Kunnen jullie me nog volgen ?

  • 19 Augustus 2015 - 22:30

    Robert Jan:

    Pim, je bent inderdaad niet meer te volgen. Het gaat dus kennelijk goed met je :) misschien wel verstandig om eerst je reisverslag te schrijven en san pas aan de wijn te gaan. Voor nu cheers!

  • 20 Augustus 2015 - 08:17

    Lidao:

    Met de Chablis van 2015 gaan wij dus heel voorzichtig zijn! Of juist niet? In ieder geval gaat het goed met je interne huishouding. Je fietst al een aardig eind weg van ons, gek idee vind ik dat, maar in je hartje blijf je gewoon bij ons en wij bij jou. Xxx

  • 20 Augustus 2015 - 13:57

    Mattijs:

    Haha, klinkt als Pim! Ben benieuwd waar je gedachten over dat verkeersbord uitkomen! De eerste ingeving die ik kreeg was: begin er niet meer aan, beter om te ont-moeten... Ben benieuwd hoe jouw inzichten mbt non dualiteit zich ontwikkelen door deze reis. Ik blijf je avonturen en overpeinzingen met genoegen lezen! Op je gezondheid!

  • 20 Augustus 2015 - 16:12

    Hop:

    Even opgezocht; Cruijff is een Rijnlander en van Gaal een Angelsaks, vandaar die aks.
    Zij zullen elkaar dus nooit begrijpen. Proost!!!

  • 21 Augustus 2015 - 09:39

    Hanne:

    Lief, moest vanochtend zo aan je denken. Ik reed op de fiets van Almere naar Amsterdam door een prachtig gebied, van het groene Almere naar Muiden, richting Diemen en dan tussen Diemen en IJburg door het natuurgebied. Laverend tussen de schapen door die nog in diepe rust lagen. Wat een heerlijkheid zo in de ochtendzon, de rust, stilte, een rimpelloos IJmeer! Ik ben positief jaloers op je dat je nog 4 weken mag genieten van dit alles.
    Alleen zit jij natuurlijk niet al om 6.45 uur op de fiets ;-)).
    Ik duik nu mijn 'blauwe' wereld in maar met de energie die ik vanochtend heb opgedaan gaat dat lukken.

    bon camino, buen camino en een hele dikke zoen XXX

  • 22 Augustus 2015 - 10:23

    Lidao:

    Pim, heb ik toch heerlijk gedroomd vannacht, nu zit t nog vers in mijn hoofd, luister: ik droomde dat Eric en ik op t strand van Texel liepen, we gingen daar wonen, ik zag ons huis, bijna op t strand, laag, klein, met een terras van glas rondom, geel dak. We gingen naar binnen, rose vloer in de badkamer, wel erg beschadigd, maar dat gaf niet zei Eric, leek net zand, lage wc met beige bril (die ging ik vervangen)..., zo'n gek tuutje aan de muur met een zuignapje waar een bloemetje in kan, bij de wc een fotolijstje op hoogte van de bril, in de kamer andere Erik, collega's van t werk (wie weet ik niet), nog meer mensen, zij gingen met de laatste boot terug, maar er was een vrouw die de boot mist, geen idee wie, ik zag haar (achterkantje) fietsen. Toen ging ik me zorgen maken over geen dubbele ramen in de winter, storm, ging alles t wel houden...en werd ik wakker. Over tot de orde van de dag, maar misschien heb ik daar in een ander leven wel gewoond, het schiet me nu te binnen dat mijn vader en moeder in hun tuinhuis, zo'n tuiltje aan de muur hadden hangen en mijn moeder deed daar af en toe een vers bloemetje uit de tuin in.
    Nou, ik zal je vertellen, ik probeer die droom vannacht weer op te pakken, moet lukken na een wijntje (chablis nu kan t nog). Xxx

  • 26 Augustus 2015 - 20:50

    Myra:

    uhmm ..de Angelsaks en de Rijnlander ; een mentaliteits verschil in essentie nietwaar?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pim

Al 10 jaar staat de fietstocht naar Santiago de Compostella op mijn bucketlist. Nu gaat het er van komen! Tussen 8 augustus en 18 september 2015 fiets ik de 2850 km van Haarlem naar Santiago de Compostella in Spanje.

Actief sinds 04 Aug. 2015
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 14141

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2015 - 18 September 2015

Camino

Landen bezocht: