Superbenen.... - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu Superbenen.... - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu

Superbenen....

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Pim

05 September 2015 | Spanje, Pamplona

Vanochtend toch met enige wedstrijdspanning op de fiets gestapt. Als je die indrukwekkende Pyreneeën ziet, hoe kom ik boven....?
Op naar Pamplona. Eerste 8 kilometer vanuit SJPdP vlak. En dan, 20 kilometer klimmen naar de Puerte de Ibaneta op 1057 meter hoogte.dat doet wel iets met je. Maar, gister waren de ben goed, nu ook. Aan de start van de klim met 6 fietsende caminogangers begonnen. Ik had superbenzine vandaag, op het middenblad zonder echt af te zien naar de top op 1057. Ben verbaasd waar de kracht en energie vandaan komt?

• 05 September 2015 - 18:10

Carla:

Lieve Pim,
    Goed om te horen dat het zo goed ging. Geeft de burger moed. Sterkte bij de rest, we leven mee.
    Kus,
    Jopie, Roy en Carla

• 05 September 2015 - 18:40

Myra:

Zou het kunnen dat de berglucht je goed doet en er al een hele training aan vooraf is gegaan..je bent fietsend gekomen immers :-)...enne ik vermoed dat je nu de sfeer proeft van dat wat je al 10 jr op je bucketlist had staan..nu is het Spaanse avontuur begonnen, je bent er, je doet...je KAN het!!!

Super die benen van je en geniet van alles wat je tegemoet fietst de komende tijd x

• 05 September 2015 - 20:01

Ton En Sas:

Zal het de doping zijn?
    Maar mooi dat het zo goed gaat Pim.

Adios amigo.....Ton en Sas.x

• 05 September 2015 - 23:28

Hanne:

De Spaanse vlag, super ...... xx

• 06 September 2015 - 10:39

Lidao:

Lekker, die Spaanse aarde onder je voeten, nog 2 weken en je ligt geweldig op schema toch?
    Goed gevoel zal dat geven, geweldige reis Pim, maar wij zijn ook weer erg blij als je weer back home bent, lekker bijkletsen over alles wat er gebeurd is. We beginnen je wel te missen hoor. Fijne dag vandaag (zondag) en..zet m op!

• 06 September 2015 - 11:50

Hop:

SUPER PIERNAS
    Pim, cuidado!!! Toro suelto!
    O mejor;
    Toro, cuidado!!! Pim el ciclista, pedaleando en el camino!
    Buen viaje!
    Enrico