Even uitblazen maar.... - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu Even uitblazen maar.... - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu

Even uitblazen maar....

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Pim

06 September 2015 | Spanje, Pamplona

Heerlijk geslapen vannacht. Na de top-fietsdag van gisteren is de druk op het doorfietsen weg. Weg. Stond vanochtend op en dacht: niets vandaag, anders dan lekker wandelen in het centrum van Pamplona! Hotel nachtje bijgeboekt. Goed besluit. Wat een heerlijke stad Pamplona. Prachtige oude straatjes, pleintjes en pleinen, mooie boulevards en stadsparken. En, op zondag alle winkels dicht en in de binnenstad in een paar straten markt. Hele fijne sfeer. Bijna 2 uur op een terras op een van de pleinen gezeten, lekker mensen kijken en een biertje. Prachtige energie en sfeer. Aanrader! Kwam nog een Nederlandse Pelegrino tegen, te fiets. Uit het mooie Heemskerk, wat oudere man, begin 60 schat ik, al 6 weken onderweg. @ Jan, jij weet wel wie het is, je mist hem vast in het dorp

  • 06 September 2015 - 19:19

    Hanne:

    Lief wat een wijs besluit. Meteen inspiratie om deze stad op mijn wensenlijst te zetten. Geniet nog van de avond! XXX

  • 06 September 2015 - 19:20

    Myra:

    Goed zeg, dat je jezelf dit hebt gegund en even helemaal de sfeer tot je te nemen..zeker verdiend zo'n dag van genieten en nog eens genieten en even de fiets te hebben gelaten voor wat het si vandaag.. Enjoy en fijne avond :-)

  • 06 September 2015 - 19:49

    Cynthia Jim En Nina:

    Ik zeg dat terrasje zitten zonder Hanne en mij kan best lekker zijn.... Maar euh next time zitten wij graag naast je aan dat tafeltje!!! Kussen van ons

  • 06 September 2015 - 20:18

    Hop:

    Goed dat die stieren niet zijn losgelaten, anders moest je weer aan de bak.
    Geniet van alles om je heen. Pamplona maakt mij nu ook heel nieuwsgierig.
    Moet het me nu allemaal inbeelden. Live lijkt me toch leuker.
    Kus van Hop

  • 06 September 2015 - 20:44

    Erik:

    Kijk, een verstandig besluit. Een rustdag; je weet dat je jezelf met super benen makkelijk over de kop rijdt, dan doe je snel en makkelijk te veel. En het was geen wedstrijd, maar een pelgrimstoch(t)?

    Genieten is het devies.

    Bon camino

    Erik

  • 06 September 2015 - 21:47

    Hanne:

    He Pim, lees het bericht van onze Cynth! Ik vind het een top idee xxx

  • 06 September 2015 - 22:16

    Tom:

    Ha die Pim
    Gaat lekker zo, het is daar nog zomer begrijp ik en je bent er bijna.
    Pamplona dus, dank voor de tip, gaan we ook doen...maar niet op de fiets.
    Dacht eerder aan een campertje of zo.
    Overigens, hier is het al herfst en het filmseizoen begint, wanneer ben je terug?
    Succes met de laatste loodjes.
    Hartelijke groet
    Tom

  • 07 September 2015 - 09:55

    Karen:

    Hi Pim,
    De Spaanse sfeer klinkt en voelt weer heel anders. Ik heb je berichten achter elkaar gelezen. Fietsen eten drinken rusten slapen + ontmoeten= leven. Op weg naar slow living...
    Veel plezier in het spaanse land! Hartelijke groet, Karen

  • 07 September 2015 - 17:35

    Ton Van Der Does:

    Hoi Pim,

    Je hebt helemaal gelijk. Per slot van rekening hebben je collega ronderenners ook wel eens een rustdag en die zijn niet aan de stimuleerde middelen als wijn en bier. Over ronderenners gesproken: De Vuelta kwam de afgelopen dagen door de streek waar jij volgens mij de komende dagen doorheen gaat trekken en daar is het wel allejezus mooi. En goed weer, wat dat betreft mis je helemaal niets.

    Groeten en sterkte! Ton

  • 07 September 2015 - 23:06

    Jan:

    Pim,

    Check morgen even bij mijn ouders, maar dit moet bekend zijn. Wel eigenaardig dat hij er afgelopen week dan niet was op de kermis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pim

Al 10 jaar staat de fietstocht naar Santiago de Compostella op mijn bucketlist. Nu gaat het er van komen! Tussen 8 augustus en 18 september 2015 fiets ik de 2850 km van Haarlem naar Santiago de Compostella in Spanje.

Actief sinds 04 Aug. 2015
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 14151

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2015 - 18 September 2015

Camino

Landen bezocht: