Start van mijn tocht naar Santiago! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu Start van mijn tocht naar Santiago! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu

Start van mijn tocht naar Santiago!

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Pim

07 Augustus 2015 | Nederland, Almere Stad

Lieve allemaal,

Morgen ga ik op pad. Ik stap in Haarlem op de fiets om medio september aan te komen in Santiago de Compostella. Ik zal met regelmaat mijn ervaringen en foto's delen via deze blog. Dan kunnen jullie mij een beetje volgen. Telefoon gaat uit, mail ben ik bereikbaar via dutchbiker777@hotmail.com

Ik draag deze tocht op aan mijn overleden broertje. 9 jaar oud geworden en in 1958 overleden aan leukemie. Ik wil jullie vragen om mij te sponsoren door een gift (uit het hart) aan Kika.

de link:
https://www.sportenvoorkika.nl/camino-del-martin

Dank! en reageer gerust op de blog!
Pim

  • 07 Augustus 2015 - 12:21

    Ton Van Der Does:

    Hoi Pim,

    Nou goede reis gewenst bij deze grote uitdaging. Ik ben heel benieuwd naar je wedervaardigheden!

  • 07 Augustus 2015 - 13:56

    Rob Jansen:

    Was het niet een grote filosoof die zei: "ik eh fiets, dus ik ben". Je hebt genoeg jus in de benen Pim!

  • 07 Augustus 2015 - 14:19

    Rebecca:

    Hoi Baas P,

    Even geen formatieoverzichten en functiehuizen

  • 07 Augustus 2015 - 14:21

    Rebecca:

    Geniet van deze mooie reiservaring. Ben reuze benieuwd naar je verhalen.

    Groet, Rebecca

  • 07 Augustus 2015 - 14:59

    Linda:

    Lieve Pim, eindelijk is het zover! In jouw eigen woorden ENJOY!!! We lezen en genieten met je mee! Groet Linda

  • 07 Augustus 2015 - 17:27

    Rely:

    Zal aan je denken, vooral wanneer de bergen naderen!

  • 07 Augustus 2015 - 18:12

    Lidao:

    Dag lieve Pim,
    Ik heb ineens een grandioos idee, waarom pak je geen Solex...ook een oud vervoermiddel! Nee...hele goede, mooie reis wens ik je. Ik hoop dat je alles (in ieder geval zo veel als mogelijk) vindt waar je naar zoekt, want het leven blijft een reis die voor iedereen anders is. We bidden voor droog weer (niet voor bruine bonen). X

  • 07 Augustus 2015 - 18:16

    Stephan:

    Hoi baas P,
    Heel veel plezier en succes gewenst!
    Mooie reis, niet te veel wijn drinken, die voel je de dag erna in de beentjes..
    Enjoy

  • 07 Augustus 2015 - 18:22

    Hop:

    Hoi lief vriendje,
    Eindelijk is het zover of is t zo ver. Ja ver is t wel op de fiets.
    Een mooie gedachte neem je mee op deze Pelgrimstocht.
    De sponsoring komt voor elkaar.
    Blijf heel en denk aan mij, ik denk aan jou.
    Goede reis! Kus van mij. Hop

  • 07 Augustus 2015 - 19:01

    Carla Wielsma:

    Lieve Pim,
    Veel plezier! We willen je wel heel terug.
    Jopie, Roy en Carla

  • 07 Augustus 2015 - 19:11

    Kempes:

    Ha Pimmes,
    Je gaat je voornemen vorm geven en het gaat je lukken!
    Ben benieuwd naar je belevenissen onderweg en ik kijk nu al uit naar onze eerstvolgende tupper!
    Dan heffen we weer het glas, happen een pizza en genieten van onze muziek!
    Goede reis! X Kempes

  • 07 Augustus 2015 - 21:07

    Carla Sluiter:

    Hoi Pim,

    Vergeet je bandana's niet mee te nemen :-)

    Een heel goede reis, dit wordt een zeer bijzondere ervaring. En kom weer heel terug zodat we nog eens neer kunnen strijken bij Fort Uit & Meer !

    Veel liefs van Carla

  • 08 Augustus 2015 - 09:42

    Chantal Versteeg:

    Hi Pim,

    Eindelijk is het zo ver! Een goede voorbereiding is het halve werk zou ik nu niet durven zeggen. Ik wens je een hele mooie tocht met onvergetelijke herinneringen!

    Groet Chantal

  • 08 Augustus 2015 - 10:01

    Ron Tode:

    Pim, een hele goede reis. Jenny, Ruby Ellen en Ron

  • 08 Augustus 2015 - 14:17

    Hanne:

    Lief, we hebben je net uitgezwaaid, het is nog wel heel onwerkelijk! Een hele mooie reis! Geniet en ervaar! Dikke kus van blozekriekske XXX

  • 08 Augustus 2015 - 19:56

    Robert Jan:

    Hoi, We hebben elkaar helaas niet gevonden in Haarlem. Maakt niet uit. Ik wens je een hele mooie reis. Heb net donatie overgemaakt voor KIKA en hoop dat er nog veel zullen volgen. Geniet van de reis. Lijkt mij een prachtige ervaring. Spreek je daarna graag om je verhaal te horen. Grz,

  • 08 Augustus 2015 - 21:04

    Linda:

    Lief oompje van me, ik ben nu al super trots op je!! Ik hoop, dat de reis zo mooi zal zijn, als je je hebt voorgesteld en dat het je een hoop mooie ervaringen en levenslessen zal brengen. Hou van je x

  • 10 Augustus 2015 - 01:10

    Cynthia:

    Geniet!
    ❤️You xxxx

  • 10 Augustus 2015 - 14:18

    Neefje:

    Lieve oom, heel veel plezier op reis naar santiago.
    We hopen dat je er alles uit haalt wat er in zit.
    We gaan met heel veel aandacht je reisverslagen lezen en je foto's bekijken.
    We kunnen nu alleen niet je jasje en petje even voor je in de droger doen en een broodje pindakaas smeren ;-)

    Hele dikke kus,

    Martijn, Marike, Nova & Fem.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pim

Al 10 jaar staat de fietstocht naar Santiago de Compostella op mijn bucketlist. Nu gaat het er van komen! Tussen 8 augustus en 18 september 2015 fiets ik de 2850 km van Haarlem naar Santiago de Compostella in Spanje.

Actief sinds 04 Aug. 2015
Verslag gelezen: 717
Totaal aantal bezoekers 14172

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2015 - 18 September 2015

Camino

Landen bezocht: