Het vertrek - Reisverslag uit Krimpen a/d Lek, Nederland van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu Het vertrek - Reisverslag uit Krimpen a/d Lek, Nederland van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu

Het vertrek

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Pim

08 Augustus 2015 | Nederland, Krimpen a/d Lek

Was echt heel fijn om uitgezwaaid te worden door de mensen die mij zeer dierbaar zijn. Ben een gezegend mens dat ik zoveel mensen heb om van te houden. En,....dat ik deze prachtige trip mag en kan maken. Ik ga er vol voor en heerlijk genieten. Inzicht van de dag: zonder vriendschappen ben je niets en niemand. Trip naar Krimpen aan de Lek was mooi. Vooral het groene hart na Leiden is prachtig. Heel leuke B&B aan de Maas, of was het de Lek. Adres in Beneden de Maas in Krimpen aan de Lek. Zoek het nog uit. Zondag Brabant. Nanu nanu. P.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pim

Al 10 jaar staat de fietstocht naar Santiago de Compostella op mijn bucketlist. Nu gaat het er van komen! Tussen 8 augustus en 18 september 2015 fiets ik de 2850 km van Haarlem naar Santiago de Compostella in Spanje.

Actief sinds 04 Aug. 2015
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 14165

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2015 - 18 September 2015

Camino

Landen bezocht: