Impact - Reisverslag uit Bastenaken, België van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu Impact - Reisverslag uit Bastenaken, België van Pim Ginkel - WaarBenJij.nu

Impact

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Pim

14 Augustus 2015 | België, Bastenaken

Alleen voor de minder aardsen..... Overigens is het beheert i.p.v. Beheerd, maar een kniesoor....

Ik krijg appjes over hoe het mij nu echt vergaat. De aardsen onder ons hoeven nu dus even niet verder te lezen.

Gister kwam ik bij een klein kerkje. Kaarsjes gebrand (zie hiervoor) en even in alle stilte gezeten. Werd overvallen door een diep gevoel van verbondenheid met alles, alles wat is en alles wat was. Mijn vader en moeder, mijn zussen Bea, Irene en Tini en mijn broers jacco en Martin. Voelde nadrukkelijk hun aanwezigheid en raakte zeer geëmotioneerd. Als je hart helemaal openstaat. Onbeschrijfelijk. Miste op dat moment, zonder iemand te kort te doen, mijn maatje Jazz ontzettend. Maar zij is nog bij me op deze reis.

Gedurende de dag heb ik op meerdere momenten dus emotionele momenten, het gevoel van ultieme verbondenheid met wat is. Erg bijzonder. Ook nu ik dit typ merk ik dat ik zeer geraakt ben met wat het met me doet. Er gaan deuren open die lang dicht waren....

Zo voor nu. Love you guys (zeggen de Amerikanen).

  • 14 Augustus 2015 - 20:48

    Niels D'hont:

    Prachtig... that's all!

  • 14 Augustus 2015 - 21:08

    Floris:


    Camino kicks ass!

    Van harte, Floris

  • 14 Augustus 2015 - 21:11

    Sas.:

    Pff...dit gelezen hebbende ff slikken en knipperen, dus dit is wat het met je doet Pim, mooi.
    Liefs Sas.

    P.S Geniet van je verhalen x


  • 14 Augustus 2015 - 21:17

    Ewoud:

    Mooi man!! Ontroerend ook om te lezen!

  • 14 Augustus 2015 - 23:31

    Kees:

    Mooi Pim. Harmonie met je omgeving en jezelf, prachtige tocht.

  • 15 Augustus 2015 - 00:55

    Kempes:

    Heel mooi Pimmes!

  • 15 Augustus 2015 - 09:44

    Martin:

    Indrukwekkende ervaring, prachtig!!

  • 15 Augustus 2015 - 09:58

    Harry:

    love is

  • 15 Augustus 2015 - 10:49

    Carla:

    Kerkjes, kaarsjes en stilte hebben dat effect. Tis indrukwekkend dat je dat meemaakt en ook mooi om te lezen.

    Zou me niet verbazen als Jazzie stiekum even haar koppie op je knie legde toen je aan haar dacht.

    Knuffels uit Weesp!

  • 15 Augustus 2015 - 11:46

    Lidao:

    Ben bijna jaloers (in de goede zin van het woord). X

  • 15 Augustus 2015 - 18:37

    Hop:

    Hoi P(elgr)im, mooi om te lezen wat je allemaal ervaart tijdens deze tocht.
    Wij branden vandaag een kaarsje voor jou en voor alles wat je lief is. Xxx
    Erg benieuwd naar het vervolg van deze reis.

  • 18 Augustus 2015 - 16:23

    Caminofrans:

    Bonsoir (zogenaamde) Pelerin Pim,
    Toch wel prachtig, dat idioten denken dat je met een fiets ook een pelgtrimstocht kunt maken. Het wordt nog erger, op de Sint jakobs Route, is een lijst verschenen voor overnachtingen met de mogelijkheid om de electrische fiets op te laden. Pim stap gewoon van je fiets af en loop het stukje gewoon verder, immers het is nog even ver! Succes
    Gegroet en buon Camino
    Caminofrans oet Zitterd :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pim

Al 10 jaar staat de fietstocht naar Santiago de Compostella op mijn bucketlist. Nu gaat het er van komen! Tussen 8 augustus en 18 september 2015 fiets ik de 2850 km van Haarlem naar Santiago de Compostella in Spanje.

Actief sinds 04 Aug. 2015
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 14153

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2015 - 18 September 2015

Camino

Landen bezocht: